Chestionar web

Bună ziua,

Acest chestionar are rolul de a oferi echipei Blue Hex o viziune de ansamblu asupra proiectului dumneavoastră. Întrebările și enunțurile de mai jos au nevoie de un răspuns cât mai clar și complet. Pe baza răspunsurilor dumneavoastră se va contura comunicarea on-line de care aveți nevoie.

Date Beneficiar

Numele și Prenumele:

Adresa de E-mail:

Numărul de telefon:

Orar-ul pentru contactare:

 Luni

 Marți

 Miercuri

 Joi

 Vineri

 Sâmbătă

 Duminică

Între orele:

și

Denumirea companiei/ organizaţiei/ societații

Descrieţi pe scurt compania/ organizaţia/ societatea dumneavoastră, conceptul, produsul sau serviciul pe care site-ul dumneavoastră îl va oferi sau promova.

Care este principalul obiectiv pe care sperați să îl atingeți prin crearea acestui site?

Clienții dumneavoastră

Vă rugăm să descrieţi profilul clienților dumneavoastră (vârstă, sex, educație, venituri, obiceiuri...)

Cum credeți că sunteți percepuți ca și companie/ organizaţie/ societate? Dar serviciile și produsele pe care le furnizați clienților dumneavoastră?

Care este prima "acțiune" pe care doriți clienții dumneavoastră sa o intreprindă după ce vă viziteaza noul site? Dar a doua, a treia?

1.

2.

3.

Concurența

Numiți cât mai mulți concurenți direcți al căror model de business îl considerați eficient și dacă știți, adresele lor de web. Vă rugăm să comentaţi punctele forte şi punctele slabe ale acestor site-uri.

Website:

Puncte forte:

Website:

Puncte forte:

Website:

Puncte forte:

Website:

Puncte forte:

Design

Descrie-ți aspectul dorit al noului site, folosind adjective și fraze scurte. (contemporan, minimalist, corporatist, clasic, fancy, retro, conservatoar, de avant-garda, trendy, business like, demn de incredere, versata, relaxat, de sucess)

Aveți un logo? Sunteți mulțumiți de modul în care vă reprezintă firma (vizual și tehnic)?

 Avem logo și suntem mulțumiți.

 Nu avem logo.

Există un manual de identitate vizuală care trebuie urmat? (stil, schemă de culori, fonturi, etc).

 Da, avem un astfel de manual.

 Nu avem manual de identitate vizuală.

Există o anumită schemă de culori sau anumite elemente pe care nu doriți să le aveți incluse în design?

 Da, avem o schemă de culori.

 Nu avem o schemă de culori.

Numiți două sau trei site-uri (neconcurente - din afara domeniului dumneavoastra de activitate) care vă plac - cu adresa web și comentați ce anume vă place. Această intrebare se refera exclusiv la design.

Website:

Comentariu:

Website:

Comentariu:

Website:

Comentariu:

Există un anumit element care doriți să fie mai vizibil in site?

De exemplu o secțiune cu “ofertă specială” pe prima pagină, număr de telefon NON STOP pe toate paginile, secțiunea de stiri, etc.

Scop și caracteristici

Care este bugetul pentru acest proiect.

 ron

Suma alocată determină cât timp/resurse vom putea utiliza pentru realizarea proiectului.
Dacă nu există o sumă fixă, vă rugăm specificați între ce sume ați dori să se încadreze acest proiect.

Care este termenul limită de realizare? Sunteți “legați” de un eveniment/campanie/aniversare?

 Termenul este constrans de un eveniment.

 Termenul nu este constrans de un eveniment.

Există o structură a site-ului (definitivă sau provizorie)?

 Da.

 Nu.

Exemplu: Acasă, produse, servicii, contact

Scenariul – cum s-ar desfășura la modul ideal o vizită pe site-ul dumneavoastră?

Conținutul viitorului site există, sau va trebui creat? Dacă nu există în cât timp credeți că va fi disponibil?

 Da, exisă conținut care va fi afișat pe site.

 Nu există conținut.

Aveți în plan să faceți vânzări online? Dacă da, care sunt produsele și la ce volum vă așteptați?

 Da.

 Nu.

Atragere Vizitatori

Există o strategie de promovare/vânzare on-line?

De unde și cum află lumea despre compania/produsele/serviciile dumneavoastra în prezent?

Dacă ar trebui să utilizați un motor de căutare (google, bing, yahoo) ce cuvinte sau asocieri de cuvinte ați folosi pentru a vă căuta site-ul?

În afară de motoarele de căutare, la ce metode, mijloace de informare v-ați gândit pentru a vă face cunoscut website-ul?

Aveți vreun cont activ pe rețele de socializare?

Sunteți localizați pe hărțile interactive Google Maps, Bing etc?

 Da.

 Nu.

Cum plănuiți să încurajați vizitatorii care revin și referințele către site-ul dumneavoastră? Ex: scriind articole interesante pe blog, promoții încrucișate cu contul rețelei de socializare, abonare la newsletter-e, discounturi pentru utilizatorii înregistrați?

Cum plănuiți să măsurați care va fi succesul noului site?

A mai rămas ceva?

Întotdeauna e bine să avem la dispoziție cât mai multă informație atunci când lucrăm la un proiect de acest gen. Dacă credeți că ar mai fi informații utile care ne-ar putea fi folositoare în demersul nostru, vă rugăm să le adaugați aici:



Mulțumim pentru timpul și efortul depus pentru completarea acestor informații. Ele ne vor ajuta să înțelegem mai bine nevoile dumneavoastra astfel încât să putem concepe pagina de web potrivită cel mai bine specificului activității ce o desfășurați.

Vă rugăm să ne acordați două zile lucrătoare pentru un raspuns.


Cu deosebita considerație,
Alexandru Bolog, Director